• Kataloogis saab tutvuda kaartide näidistega ning vormistada tellimust.
  • Kaartide kataloogi uuendatakse iga päev vastavalt kaartide olemasolule laos.
  • Hinnad sisaldavad käibemaksu.

TELLIMUSE VORMISTAMISE KORD

  • Kui teil on kasutaja kood, sisestage see lahtrisse KASUTAJA.
  • Kui koodi veel pole, jätke lahter tühjaks.
  • Võite valida kõik kaardid või valikuliselt vastavalt tüübile, teemale ja EAN koodile.
  • Lahtris “Kaardid lehel” võib muuta ekraanil olevate kaartide arvu.
  • Tellimuse vormistamiseks näidake kaartide arv ning vajutage ikoonile korv .
  • Teie tellimuse üldsumma ja arv arvutatakse automaatselt lahtris TEIE TELLIMUS.
  • Kui soovite parandada tellimust, märkige uus kaartide arv ja vajutage ikoonile korv .
  • Märkige kindlasti oma nimi, kontaktandmed, juriidiline- ja postiaadress.
  • NB! Enne tellimuse saatmist võite tellimuse läbi vaadata, säilitada ja printida tabeli kujul. Selleks vajutage PRINDI TELLIMUS
  • Kui Te ei soovi enam oma tellimust muuta, vajutage SAADA TELLIMUS.
  • Tellimuse saades saadame Teile arve e-posti teel.

MAKSMINE JA KOHALETOIMETAMINE

  • Tellimuse vastuvõtmisel saadame Teile arve posti, või e-posti teel.
  • Makse laekumisel toome Teile kauba.
  • Kauba kättetoimetamine
    • Omniva Pakiautomaadiga;
    • Omniva Postkontorisse 
    • Omniva Kulleriga soovitud asukohta 
      Saadetis jõuab kohale järgmisel tööpäeval kell 8–17. (aadress ja telefoni number)
    • SmartPost pakiautomaadiga;
  • Tellides enam kui 100 EUR ulatuses, maksame kauba kohaletoimetamise kulud ise.

Tagastamine

Kaupa on võimalik 14 päeva jooksul tagastada, kui:

  1. Kaup ei vasta tellitule;
  2. Kaup on praak või transpordi käigus kahjustada; 

Ülaltoodud juhtudel palume saata teade e-postiga aadressil info@vivesti.ee  
Meie esindaja võtab Teiega ühendust, et kokku leppida kauba ümbervahetamine või tagastamine.  
Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ning ei tohi olla kasutatud. 

Avaleht
Toodete kataloog
• Uued kaardid
Teie tellimus
Eeskirjad
Kontakt