- Kataloogis saab tutvuda kaartide näidistega ning vormistada tellimust.
- Kaartide kataloogi uuendatakse iga päev vastavalt kaartide olemasolule laos.
- Hinnad sisaldavad käibemaksu.
TELLIMUSE VORMISTAMISE KORD
- Kui teil on kasutaja kood, sisestage see lahtrisse KASUTAJA.
- Kui koodi veel pole, jätke lahter tühjaks.
- Võite valida kõik kaardid või valikuliselt vastavalt tüübile, teemale ja EAN koodile.
- Lahtris “Kaardid lehel” võib muuta ekraanil olevate kaartide arvu.
- Tellimuse vormistamiseks näidake kaartide arv ning vajutage ikoonile korv .
- Teie tellimuse üldsumma ja arv arvutatakse automaatselt lahtris TEIE TELLIMUS.
- Kui soovite parandada tellimust, märkige uus kaartide arv ja vajutage ikoonile korv .
- Märkige kindlasti oma nimi, kontaktandmed, juriidiline- ja postiaadress.
- NB! Enne tellimuse saatmist võite tellimuse läbi vaadata, säilitada ja printida tabeli kujul. Selleks vajutage PRINDI TELLIMUS
- Kui Te ei soovi enam oma tellimust muuta, vajutage SAADA TELLIMUS.
- Tellimuse saades saadame Teile arve e-posti teel.
MAKSMINE JA KOHALETOIMETAMINE
- Tellimuse vastuvõtmisel saadame Teile arve posti, või e-posti teel.
- Makse laekumisel toome Teile kauba.
- Kauba kättetoimetamine
- Omniva Pakiautomaadiga;
- Omniva Postkontorisse
- Omniva Kulleriga soovitud asukohta
Saadetis jõuab kohale järgmisel tööpäeval kell 8–17. (aadress ja telefoni number) - SmartPost pakiautomaadiga;
- Tellides enam kui 100 EUR ulatuses, maksame kauba kohaletoimetamise kulud ise.
Tagastamine
Kaupa on võimalik 14 päeva jooksul tagastada, kui:
- Kaup ei vasta tellitule;
- Kaup on praak või transpordi käigus kahjustada;
Ülaltoodud juhtudel palume saata teade e-postiga aadressil info@vivesti.ee
Meie esindaja võtab Teiega ühendust, et kokku leppida kauba ümbervahetamine või tagastamine.
Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ning ei tohi olla kasutatud.